2011. június 10., péntek

Konzultáció ma is

Egyszerűen nincs kedvem létezni...
Tudom, jövök 1 újabb post-tal a mai napról...
Reggel ösztradiol vérvétel után összeismerkedtem 1 újabb sorstárssal, aki egyben fórumos társam is. Szegény éjszakás meló után volt, és annyit beszéltem neki, nem hagytam elaludni :)
Meg is kaptam, amikor csendben maradtam, hogy elaludtam? :)
10.30-kor szólt a szülésznő, hogy aki a prof-ra vár, 12-re jöjjön vissza...közben kiderült, hogy átkerültem a másik dokihoz... :S
Egyik sem jobb a másiknál...
12.30 felé be is kerültem...UH vizsgálat, eredmény: szuper/hogy a szavaival éljek/...
...igen ám, de elmondtam, hogy nem adom vasárnap óta a Gonapeptly-t, és meg is mutattam a papírt, miszerint nem szerepel rajta!...az nagy baj-hangzott a válasz...és azután jöttek a letolások mindkét orvos részéről, miszerint a prof. elmondta, csak nem írta le...ja...
Végül megegyeztek abban, hogy ez a pár nap kimaradás nem katasztrófa, és mától szúrjam újra/tovább a Gonapeptyl-t.
A papírt folytatta tovább az orvos, de olyan macska-kaparásokkal, hogy nem lehet rajta elmenni...még akkor sem, ha leteszem... :(
De már úgyis mindegy...
Kaptam 1 újabb receptet-Utrogestan, amit természetesen a lakóhelyemhez közeli patikában rendeltem meg...keddre ígérték!
Az Estrimax tovább folytatódik.
Jövő csütörtökön 13 órakor beültetés!

4 megjegyzés:

admin írta...

Hát..., ezek az orvosok... komolyan moondom, katasztrófa!
Visszatérhetne a hited, hátha...!!!!

Luna írta...

:)

azért van jó hír is :)

Inek írta...

De még így azt mondták OK! Fel a fejjel, ne legyél elkeserdve!

Nikletty írta...

Lényeg az UH, szuper! Csak erre gondolj, s hogy továbbra is szépen alakulnak odabent a dolgok!