2011. június 4., szombat

Miért is...?

Miért is menne minden simán?...
Ma még fél álomban el kezdtem gondolkodni, hogy a tapasz mellé kellett a Gonapeptyl, a gyógyszer mellé nincs feltüntetve...
...és tegnap rutinból simán belőttem...ma meg azért, mert teljesen összekavarodtam...
Szegény sorstársat hívtam sírva, és ő nyugtatgatott,-pedig neki tegnap volt a punctio-ja, most értük is drukkolunk!-...nem kell mellé valóban, de ezzel csak annyi bakit követtem el, hogy több ideig kell majd szedni a gyógyszert...
...hiszen csütörtökön minden kérdés és magyarázat nélkül ki lettem hajítva; csoda egyáltalán, hogy már én sem tudok elmenni az adagolási módokon?... :(
Annyi vígasztal, hogy csütörtökön hiába, hogy már a gyógyszert vettem be, a tapasz délutánig rajtam volt, és mellé kellett még a Gonapeptyl...így 2 szurival pluszban a tarsolyomban nézek majd a péntek elébe...
Szegény férjem már teljesen kikészül...mellettem...de tartja magát, és nem érzékelteti; ez csak az én agy szüleményem... :S
Inkább még ő vígasztal, hogy most semmi nem megy simán, ezért most sikerülni fog!!! Ámen...

1 megjegyzés: