2011. június 11., szombat

Tegnapi történések folytatása

Annyit agyaltam éjszaka...már nem is én lennék... :(
Azt mondták tegnap, hogy folytassam a Gonapeptyl-t..persze, folytatom, de minek is? -hisz másra készül a szervezetem, ahogy ez is elhangzott...teljesen összekavartam a szervezetem...
Nekik ez tök mindegy, talán csak azért mondták, hogy ne legyen feleslegesen kidobott pénz...bár felesleges így már, azt hiszem...és ne tudjam őket vádolni, hogy hibáztak...
...persze, nekem meg azért van a szám, hogy kérdezzek, ha valami nem világos...
...de így? hogy seperc alatt kihajítják az embert?... :(
Tegnap is tök rutinból mondta az Utrogestan-t...még én kérdeztem rá, hogy receptet kaphatnék?...
Tudom, sokszor mondja el ilyenkor az ember, hogy ő soha többet...
...és még én szoktam mondani másoknak is, hogy "soha ne mondd, hogy soha"...
...na, most ezt felrúgom...
Nemhogy ide nem jövök vissza többet, máshová sem; örökbe fogadni nem fogok...ha kell élem egyedül az életet...

5 megjegyzés:

MKata írta...

REmélem nem azt jelenti, hogy nem mész el a beültetésre!!!!!

Inek írta...

Hééé!!! Ezt nem szabad!! Nem mondták még neked, hogy a tú sok gondolkozás megöli a tetteket? MINDEN rendben lesz!

Linsy írta...

Lesz baba és kész :)

Egyébként miért nem szeretnél örökbe fogadni, ha úgy alakul? Annyi édes kisbaba van, aki szerető szülőket érdemelne :(

Eperke írta...

Fel a fejjel,kérlek!!!
Most nem szabad feladni....

Nikletty írta...

Ne legyén ennyire negatív kérlek!
Figyi, ha te lennél egy lekészülő kis babalélek, inkább a jobb kedélyű anyukajelöltet szeretnél nem de??
S ez csak rajtad múlik!
S neked is jobb lesz! Ez egy ESÉLY!!! Kérlek, erre gondolj, s ne add fel!