2011. június 2., csütörtök

Szívós 1 nap...

Reggel ismét nekiindultam a nagy fővárosnak...
10 órára volt időpontom, és megbeszéltük a férjemmel, hogy amint meg tudok valamit, akkor küldöm az sms-t...
A szülésznő úgy tekintett rám, mint a véres rongyra, amikor bejelentkeztem...és irónikusan hozzátette, hogy szól a prof-nak, és olyat fog felírni, amit otthon is kiválthatok...
...persze, elmagyaráztam neki, hogy miért itthon szerettem volna kiváltani...és hogy a mostanit abban a patikában fogom, ahová küldenek...köszönöm, azt hiszem megfizettem a tanulópénzt...
Váltig állította, hogy a patikában van még elfekvőben tapasz...
13.10-kor hívott a férjem, hogy nem küldtem neki sms-t...mert még nem volt miért...nagyon kiakadt...
Persze, tudtam én, hogy revansot fog venni rajtam a prof, de nem voltam ideges...csodával határos módon...bár a telefonban már bicsaklott a hangom...
Sebaj, 14 óra előtt pár perccel be is kerültem...
...nem magyarázkodtam neki, csak annyit mondtam, hogy rendelkeztem 4 db tapasszal, és 1 kérdésem volt, hogy amit most felír hatóanyagilag ugyanaz-e, mint a tapasz...
Igen, hangzott a válasz...Estrimax 2 mg-os tablettát kaptam.
Gyorsan aláfirkantottam a receptet, és sietve a patikába értem...ahol az 1. kérdésem az volt, hogy ilyen van?
A patikus mondta, hogy van, de csak 3 havi adag/nekem 1 havi volt felírva/...
Dühös lettem, de kerül amibe kerül, nem hagyhatom ott...nem is volt észveszejtő ára szerencsére!
Ha már ott voltam megkérdeztem, hogy Dermestril 50 tapasz van-e? Mire hangzott a válasz, hogy múlt hét óta nincs...ja, és kivonták forgalomból egyenlőre átmenetileg...
/csak ennyit arról, hogy szuper a kapcsolattartás a patika és a Klinika között.../
Hazaértem, tapaszok le, tabletta be, és gyors telefon a szülésznőnek, hogy ebben kevesebb a hatóanyag, az ugye nem baj?
Már megkérdőjelezem a tudást...nehogy ezért szúrjak el valamit...más a felszívódás, csak ennyi...ja, én erre nem is gondoltam! /de már nem is csoda/... :(
Jövő pénteken ismét kontroll/ösztradiol vérvétel, és UH. majd a déli órákban.../
Kiolvastam a Suttogót, de tuti, hogy ismét vastag olvasnivalót viszek magammal!

2 megjegyzés:

Eperke írta...

Rendben lesz minden,tudom:-)

admin írta...

A lényeg, hogy ugyanaz a hatóanyag!!!