2012. április 10., kedd

1. hcg vérvétel...

Szokásomhoz híven kora reggel már a labor előtt sorakoztam...hogy mennyien voltak ma...ismét...
 A laboros meg is kérdezte szúrás előtt, hogy hányadik hcg?.../remélem nem jelent rosszat/...
Összeismerkedtem 1 lánnyal, akinek szintén 1 petevezetője van, túl 1 spontán vetélésen, most arra vár, hogy neki is gyermeke legyen...
Kölcsönösen erősítettük egymást, egészen addig, amikor már úgy gondoltam, hogy ha tovább beszélünk, sírva fakadok...most is potyognak a könnyeim...hormonok...
Már csak 2 nap...és vége a bizonytalanságnak...
Hétvégén a temetőben jártam, virágokat vittem, és könyörögtem anyunak, hogy segítsen, hogy velünk maradjon/anak valaki/k...hiszen neki már így is 6 unokája van, aki körülveszi őt...


12 megjegyzés:

youlcsi írta...

jajj, potyognak a könnyeim...

mindenem keresztben értetek!

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszönöm!

Jeanner írta...

Nagyon drukkolok!!!!!!!!

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszi!

Gigi írta...

Nagyon-nagyon drukkolok nektek!!! Mikor lesz eredmény? Puszi! Anyukád biztos segíteni fog!!!

ancsi80 írta...

Borzasztóan szorítok!!

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszönöm! Rám fér!
Majd csütörtökön!
Puszi

Daisy írta...

Veled vagyok lélekben!!! +++++++++++ nagyon szorítok!!!!!!

Nem csináltál tesztet?

Pocilakóra várva írta...

Szívem,
Nagyon köszönöm!
Nem teszteltem!

Névtelen írta...

Minden nap leslek, hátha van már hír. Szorítunk, hogy jó erősen kapaszkodjanak a kis huncutok anyába. Puszi

Pocilakóra várva írta...

Nagyon köszönöm!
Úgy sajnálom, hogy Magatokról már nem írsz!
Puszi

Popi írta...

Kimondhatatlanul drukkolok holnapra!
Sikerülnie kell!!!