2012. április 3., kedd

Már nem tudom...

...mit is gondoljak...
Tegnapra rendeződött az anyagcserém/vagyis már szombaton kezdődött, de erőfeszítésekkel tarkított/, a hüvelyflóra egyensúly is megborult...tipikusan menstruáció előtt pár nappal szoktak jelentkezni ezek a tünetek...
Szegény Férjem vígasztal, hogy biztos csak az Utrogestantól van...
Gigi, tudom, ne keressem a tüneteket, csak sajna ezek annyira nyilvánvalóak...
Totál kiborultam...
Már nem tudom mit rontottam el...
...azt, hogy nem ítéltettem magam által ágynyugalomra?...hiszen szombaton már nem bírtam tovább, és felkeltem.../megjegyzem, az előzőnél becsülettel feküdtem/...
...azt, hogy erőlködtem? /az 1. lombiknál a 3. napon már sírtam, annyira fájt a hasam-ezt elkerülendően inkább választottam az előbb leírtat/...
...vagy csak egyszerűen azt, hogy nem tudok megbirkózni a gondolattal, hogy nekünk is sikerülhet?...
Szánalmas vagyok...

2 megjegyzés:

andi írta...

szia
én normál terhesség mellett is folyton paráztam a 12.hétig..minden pisilés után néztem, hogy nincs e vércsepp a papíron stb..utána se voltam addig nyugodt, amíg a a kezemben nem tarthattam a babámat..én ilyen aggósós vagyok..nálad meg ez szerintem fokozottan is érthető..bár most szerintem hajlamosabb vagy minden apró jelnek jelentőséget tulajdonítani..sokan azt mondják, hogy a pozitív hozzáállás segít..mondogasd a pöttyöknek, hogy tessék igen is pocakban maradni, növekedni..
drukkolok ezerrel!

Daisy írta...

Szia!

Menstruáció előtti tüneteket észlelsz magadon... de az a helyzet, hogy még 8 napod volna mensiig. Tehát nem lehet menstruációt megelőző tüneted!

Pusssz