2012. április 13., péntek

Bevillanások...

Olyan, mintha az agyam minden darabját sziklák zúzták volna porrá...
...eddig is széteső voltam, de most jóformán azt sem tudom mi zajlik velem, mi volt az ez előtti pillanatban...
...meghülyültem...kellene pár hét psychiátria...
...tudom, most ez az írás is, mint a többi, az önmarcangolásról, önsajnálatról szól...de én már csak ilyen vagyok...
...köszönöm a Férjemnek, hogy van nekem...de leszünk-e mi valaha /boldog/ szülők?
Hajnaltájt sok minden átvillant az agyamon...az örökbefogadástól elkezdve a késbe dőlésig, szinte minden...az is többek között, hogy milyen /nagy/ hibát követtem el, amiért mi nem érdemeljük meg, hogy szülők lehessünk...
Ahogyan a sorstársaknál olvastam..."megtagadom Istent"...hogy jön ő mindehhez?...ahol a gyermekeket fagyasztóba/emésztőgödörbe rakják, oda azért még ad utána is...persze, így kell ezt...
...aki Istenfélő, haragudjon nyugodtan, ezek az én érzéseim...

9 megjegyzés:

Rita írta...

Pocilakó, nem találok szavakat:(((((
nem gondolkoztatok az intézetváltáson? hátha bejön...más arcok, más kezelés.

Pocilakóra várva írta...

De megfordult a fejünkben az is...

Daisy írta...

Ha ajánlhatok valamit???! Nem rég találtam. Nézd meg ezt a videót, vagy legalábbis egy részletét. 1 óra 12 percnél kezdődik. Talán segít egy kicsit!

Ölellek!!! Lélekben veled vagyok!!!


http://www.youtube.com/watch?v=Oj_cAMMxyBU&list=WLC44FB3D017A00CD8&index=25&feature=plpp_video

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm!
De tudod mindig azt mondtam, hogy tőlem csak elvett/csak nézd a szüleim, az elhalt babánk/...kaptam 1 szerető Férjet, ez tény, és örüljek neki. Míg máshol elvesz életet, oda ad is 1 újat...
Tudom, lehetne 100 rosszabb életem is ennél...
Sajnálom, ha emiatt elítélsz...

Unknown írta...

Ha vki emiatt elítél, az csak a kisebbségi bizonyítványát mutatja. Ha nem vesszük a családi nevelést, általában 2 eset van, hogy az ember a vallásba menekül: a) fél, b) menekül.
Ha jól olvastam soraid, hiszel benne, csak dühös vagy rá. Joggal s nyugodtan, végülis ezért találta ki az emberiség.
Ahhoz hasonlóan, amit Te írtál nekem: a reményt ne add fel, olyan erőt meríthetsz belőle, ami csodákra képes!

Névtelen írta...

Meglepődve olvastalak. Mert már annyira biztos voltam benne, hogy sikerül. Valahol látom, hogy lesznek olyan bejegyzéseid is, amelyeknek teljesen más tartalma lesz. Én is, mint a többi olvasód és mint te is, úgy látom, hogy valaminek változnia kell (kezelés, munkahely). Lehet nem pont eben a pillanatban van itt az ideje, de mindenképp pozitív hatása lenne, már csak gondolati elhatározása is.
Én a vetélés után két hónapig voltam öri hariban mindennel és mindenkivel. És segítséget kértem, mert egyedül már nem ment, ahogy voltam, és változtattam.
Továbbra is szurkolunk, mert lehet titokban is érkezni.:-))

Daisy írta...

Nem ítéllek el!!!!
Próbálok segíteni Neked!!!

Egyébként maximálisan megértelek és átérzem, amit érzel. Hidd el, tudom mit érzel. És most ez jó is így. Ennek van itt az ideje. A gyászt nem szabad elfojtani, meg kell élni. Ha fáj sírni kell.

Lehet, hogy most nem ezt kellene mondanom, de így gondolom.

Igen, lehetne 100 rosszabb életed is, lehetne másféle gondod, de neked ez jutott, neked ez fáj a legjobban. Mindenkinek a sajátja fáj a legjobban.

...és ez most nagyon nagy fájdalom, ami neked jutott. El kell őket engedned, és el kell búcsúznod tőlük, de ez nem megy egyik napról a másikra és nem is szabad siettetni.

"ahol elvesz életet, oda ad is 1 újat" - ezt sajnos én sem tudom megerősíteni. Nekem is csak a férjem van.... Majd egyszer elmesélem, de most elég neked a te bajod!!!

Sírj, ha kell! ... adj utat a fájdalmadnak. Ennek van itt az ideje!!! Muszáj megélned. ... de ne felejtsd, nem vagy egyedül, mi lélekben ott vagyunk veled, átölelünk, fogjuk a kezed és veled sírunk.


Puszi

Pannaa írta...

Bármilyen gondolatok is járnak a fejedben, teljesen természetes. Nagyon-nagyon nehéz időszakon kell keresztülvergődnöd. Éld meg. A fájdalmat, a sírást, a beletörődést, mindent...

Neked találtam: "Ahol eltörtél ott leszel erős. Ahol vesztettél ott leszel legyőzhetetlen. ...és ahol el akarnak felejteni, ott leszel felejthetetlen."

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm!