2012. április 12., csütörtök

Nem tudtam Rájuk vigyázni...

15 megjegyzés:

ancsi80 írta...

:( :( Erre nincsenek szavak....Ölellek :(

admin írta...

:-(((((((((((((((((((((((((

Pannaa írta...

Potyognak a könnyeim értetek... sajnálom... erre most nincsenek megfelelő szavak...

Mesi írta...

;-( Annyira sajnálom!!!

Névtelen írta...

Mindent megtettél, amit lehetett. :-(

Rita írta...

Rettenetesen sajnálom:((((de kitartás, valamiért nekünk ezt át kell élni. hiszem, hogy minden sorstársunknak sikerül egyszer.
Rita

Hajnalka írta...

Ugye nem azt akarod írni hogy nem jött össze!!!! Mert nem találok szavakat :o( Ugye csak én értem félre!

Gigi írta...

B..a meg!!!!! Nem hiszem el! :( Mostanában mindenkinek sikerül! Annyira bíztam benne, hogy neked is ott lesz a babód!
Akkor menetelünk tovább! Ne add fel!!!
Ölellek!!!
Puszi!

youlcsi írta...

óóó :(

Daisy írta...

Veled sírok, Drága!

Daisy írta...

Veled sírok, Drága!

Popi írta...

Veled bíztam és reméltem. Nagyon sajnálom :(

Pocilakóra várva írta...

Köszönöm Mindenkinek,és ne haragudjatok, hogy nem válaszolok egyenként...majd...

Jeanner írta...

:((((((((((((((((((((((

Ferilka írta...

én sem találok szavakat :-(...őszintén együttérzek veletek..