2012. április 11., szerda

Már csak 1 nap...téboly...

Már kezdek belenyugodni a holnapi napba...tudom, nem így kell hozzáállni...
Ma felhívott 1 kedves kolléganőm, akinek ecseteltem a premenstruációs tüneteim...ő is rávágta, hogy ezek jó jelek...hiszen tudjuk a tünetek megegyeznek a kora terhesség tüneteivel...
Na igen, de a hüvelyflóra felborulása és a székrekedés hatalmas méreteket ölt...szerintem ha nem lenne utrogestan csatlakozhatnék a sorstársakhoz :( ...nekem ugyanis utro mellett nem jön meg...legalábbis a tavalyi eset ezt bizonyítja...
A mellfeszülés alábbhagyásával sem kell foglalkozni, tudom, hiszen a méretét bármelyik playmate/szilikoncica megirigyelhetné...
...bár tudjuk azt is, hogy ezen tünetek a progeszteronnal is összefüggésbe hozhatóak...
Fura...nem félek a teszttől, nem azért nem csináltam; úgy vagyok vele, amit majd a doki mond, az lesz a mérvadó...bár messziről jött ember azt mond, amit akar...
...talán ma kellene szembesülni az eredménnyel...
Köszönöm, hogy kitartotok!


2 megjegyzés:

Gigi írta...

Nanááá, hogy kitartunk és lerágjuk a körmeinket az eredményig! Hajráááá babák!!!
(ezt a robotos marhaságot nem tudnád/akarnád kikapcsolni? Neeeem vagyok robot!) :))

Pocilakóra várva írta...

Gigikém!
Neked is nagyon köszönöm!
/Remélem erre gondoltál, és így már jó lesz/
Puszi