2012. április 7., szombat

Sok minden eszembe jutott...

Elsősorban Daisy írása, aki érezte az embriók nem fizikális jelenlétét...ahogyan neki is írtam, irigylem ezért...ha nem így tenném, valószínűleg hazudnék...
Én, aki nagyon kevés alkalommal érez meg valamit...
...ahogyan anyu halálát sem éreztem...pedig kellett volna...
...és ahogyan más szívbemarkoló dolgot sem...
Az 1. terhességemnél éreztem egyedül, hogy már nem él bennem a kisember...
...cserben hagyott az a fogalom, hogy női megérzés?
Másrészről az is eszembe jutott, hogy a szakmám a karmám? Miért szeretem annyira a gyerkőcöket?...
...annyira pedig mégsem?, hogy nekünk is lehessen?
...mert a máséval ideig-óráig kell együtt lenni?
Azt hiszem, elment az a maradék eszem is...hogy megosztom ezt a blogban...
...s tudjuk, kenyértörés helyett kődobás...

8 megjegyzés:

admin írta...

Kivételesen nem a miénk mért, hanem az, aki visszatért táppénzről...
Ezért is különbözik az eredmény az előzőétől, mert most használva lett az a lehúzhatós "izé". :-)
És még fej-, illetve mellkörfogatot is nézett!
Az "miénk" nem volt ennyire alapos... :-DDD
Pihenjél!
Kellemes ünnepet_!

Daisy írta...

Talán csak túlságosan tele van a fejed mindenféle gondolattal és ezért nem érzel meg dolgokat. :-)

Egy kicsit élj a mának. Most éppen van miért!

Névtelen írta...

Áldott húsvéti ünnepeket kívánunk. Bízunk benne, hogy már hárman fogadjátok a jókívánságokat!
Puszi, Eszter, Misi és Tamás

Pocilakóra várva írta...

Köszönjük, Nektek is!

Popi írta...

Szerintem maradjunk annál a kenyérnél, amiből közösen falatozunk! Hasonló dolgokon már én is gondolkodtam. Miért nincs, miért nem adatik meg, miért nem érdemlem meg stb. Gondoltam arra, hogy én túl lusta vagyok, túl önző, túl akármilyen, hogy nincs babánk, de tudjuk, hogy ez mind hülyeség :) Nincs válasz, csak sok sok kérdés. Megértem amiket érzel, bízom helyetted is a sikerben :)

Pannaa írta...

Hogy vagy? Mi újság?

Pocilakóra várva írta...

Popikám!
Nagyon köszönöm!

Pocilakóra várva írta...

Pannaa!
Köszönöm, hogy gondoltál rám!
A hormonok az egekben-érzelmi hullámvasút...
Néha görcsölés-péntek éjszaka elég erős volt :(
Székrekedés ismét jelen.
De alapvetően jól. :)