2012. április 2., hétfő

Itthonlét...

Ez az itthonlét arra tökéletes, hogy agyaljak mindig valamin...egyébként is, nem is én lennék...
Agyalok azon, hogy alhasi vérbőséget okozom a székrekedésemmel összefüggő erőlködésben, agyalok a mellfeszülés alábbhagyásában, étvágytalanságban...hú, mennyire macerás vagyok...
Tegnap este jól kiborult a bili, nagyon sokáig sírtam...
Pedig pont tegnap mondta a Férjem, hogy lazán veszem most ezt a menetet.../tényleg?/...
Azt mondta, ha úgy alakul..., megyünk tovább, nem adjuk fel!
Szeretem Őt, persze, ez természetes...ahogyan a "Pöttyökbe"~Egynyulacska megfogalmazásában~is beleszerettem :)
Egyébként igaza van...ezt már elrendezték...

5 megjegyzés:

Gigi írta...

Jajj ne csináld ezt, mert ebbe bele lehet őrülni! Ilyenkor az embernek annyi, de annyi ideje van agyalni!
Nekem is székrekedésem van és sztem emiatt folyamatosan érzem a hasam. A cicim érzékenysége is csökkenőben, de bízzunk még!!! Legalább ez a két hét teljen úgy, mintha terhesek lennénk!
Puszi

Pocilakóra várva írta...

Igen, már az őrület határán érzem magam...
A székrekedés átváltott normál üzemmódra, és ilyenkor az jut az eszembe, hogy menses előtt és közben szokott rendeződni az anyagcserém...:(((((
Puszi

Unknown írta...

Szia!
Most találtam meg a blogod. Nagyon szurkolok, hogy minden rendben legyen a három babócával! Ha székrekedésed van,akkor az alhasi fájdalom szokványos (tudom, én világéletemben ezzel küszködtem), és azt hallottam, hogy ez nem befolyásolja a bébiket :)

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Örömmel üdvözöllek!
Köszönöm a hozzászólásod!

Hajnalka írta...

Szia! Nyugi, nyugi, nyugi! Pihengess, de idegeskedj, gondolj szépre, jóra képzeld el, hogy anyuka leszel.... Csak ezt szabad, semmi negatívat! Tudod!!!!! sikerülnie kell, nem lehet másként!!! Légyszi jelezz ha valami van!!!