2009. december 4., péntek

2009. december 04.

Ma valahogyan csiga lassúsággal teltek a percek. Már kora reggel indulni kellett vérvételre/ösztradiol/, az UH. vizsgálat pedig 14.órakor következett volna, mert a dolgozóknak kongresszusra kellett menni.
A sorstárs, mint ahogyan eddig is, már túl esett a vérvételen, ahogyan odaérkeztem.
1 másik sorstárs a punctiora várt.
Punctio után bementünk hozzá a gyengélkedőbe, és beszélgettünk , majd hagytuk pihenni, és csavarogtunk a hideg utcákon.
15.30 körül rám került a sor, ahol csak annyi derült ki, hogy vannak tüszőim, és még hétfőre lesz több pici is.
Ja, a lényeget csak most mondom:hétfőn punctio!:)
Ma még meg kell kapnom a megszokott 2-1 arányban lévő Fostimon-t, és 1 Decapeptyl-t, majd holnap csak 1 Decapeptyl, és este 8-kor tüszőrepesztőt/Ovitrelle/ kell szúrnom.
Mivel mára már csak 1 Decapeptylem maradt, ezért kaptam 1 újabb receptet, amit csak a lehúzós patikában tudtam kiváltani, de rizikózni nem mertem!:(
Kaptam 2 féle kúpot is, előkészítésnek.
A bromocriptin természetesen tovább folytatódik.

2 megjegyzés:

admin írta...

Mi az a punctio??? :-o

Pocilakóra várva írta...

Ebben az esetben tüszőleszívás útján petesejt-nyerés.