2009. december 23., szerda

2009. december 23.-EREDMÉNY

Már csak 1 nap, és itt a Szenteste, ami nekünk maga a rémálom. Szokásomhoz híven alig aludtam, és bár nem akartam menni, muszáj volt. Tudtam, hogy mi fog rám várni.
Az embriológus szakasszisztens a vérvétel után csak annyit mondott meglátva síró arcom, nem szabad feladni!
Pár szót ejtettünk még, és én azt mondtam, nem vágunk még egyszer bele!
A folyosón 1 másik sorstárssal beszélgettem, addig is ment az idő.
A vérvétel eredménye 10.30 körül már a prof-nál volt, és most nem is várakoztatott minket. Azzal kezdte, nincsenek jó hírei...-persze, tudtam én ezt, és próbáltam erős maradni a végletekig-hiszen vérzek. Azt mondta, hogy a hcg eredményem nem is volt mérhető, tehát nem tapadtak meg. Az okát sajnos nem tudtam meg. Az elmúlt terhességeimben ilyen soha sem volt még, a hcg szépen emelkedett akkoriban. Azt mondta, hogy 3 vérzés elmúltával lehet próbálkozni, akár a fagyibabykkel is, hiszen 8 fagyasztott közül 2 biztosan lesz, akit be lehet ültetni!
Végezetül kimondta, hogy sajnálja; ezt nem is néztem ki ebből a rideg emberből.
Mondhatni egész nap a könnyeim nyeltem.
Míg az egyik pillanatban sírok, a másikban próbálom tartani magam.
Nagyon rossz, hiszen így még nem osztotta a lapjait a sors, hogy meg sem fogantak.
Mondtam barátnőmnek, hogy nem tudom mi a rosszabb; elveszíteni, aki már élt bennem, vagy elfogadni most ez a helyzetet.
Nem tudom hogyan fogom tudni feldolgozni, hogyan fogjuk tudni...
Annyi mindent kaptunk már a sorstól, és bíztam abban, hogy most már tényleg csak a jó következhet, de tévedtem.

2 megjegyzés:

admin írta...

Véletlenül se értsd félre az előző megjegyzést, nem akartalak megbántani semmivel!
Most meg nem is tudom, mit mondhatnék, édes kevés az, hogy sajnálom...
Pedig tényleg, mert úgy szerettem volna, ha jó hírekkel fogadnak ma!

Hajnalka írta...

Szia! remélni mertem, hogy nem ezt fogod írni! Annyira sajnálom én (akkor te?!) Tudom, kevés vigasz, de ne add fel!!! Próbálj most is a jóra gondolni! Azért szép karácsonyt, örömökben, boldogságban gazdagot! Tudom, ez most röhelyesnek hangzik, de próbálj másra gondolni, ne csak a "veszteségre"! Éljetek addig egymásnak!!!! Egyszer úgyis sikerülni fog, hinni kell benne, az égiek tudják mit miért tesznek! Szijóka!