2009. december 15., kedd

Az elmúlt napok

Egészen vasárnapig kibírtam, hogy csak akkor keljek fel, ha mosdóba kell mennem. Nem javasoltak tartós ágynyugalmat, de kímélő életmódot igen. Igyekszem betartani!
Péntek délután kb. 1/2 órás görcsölés rázta meg egyébként sem zökkenőmentes napom, és érzékeny lelkem. Felhívtam a szülésznő-kolléganőt, akire már úm. barátnőként is tekinthetek, és ő azt mondta, hogy ez belefér még a normálisba, sőt, ha véreznék, még az is, hiszen menstruáció közelben vagyok.
...sajnos túl parázom a dolgokat, a mozzanatokat. Minden kis dologhoz óriási bajt fűzök, de szerintem esetemben ez nem csoda.
Szombaton még görcsölgettem időnként, de lassan alábbhagyott.
Vasárnap már lightosan felkeltem, és azóta is hol pihenek aktívan, hol a passzív formáját választom, de persze, mindent az ész határain belül.
A tegnapi nap katasztrofálisra sikeredett, egész nap el-elpityeredtem, mivel székrekedésre alapból hajlamos vagyok, és 3 nap után nem volt 1 leányálom. Amit ilyenkor lehet, kipróbáltam, és sajnos azok nem vezettek eredményre, kínlódás volt...féltem, hogy nehogy bevérezzek, és emiatt veszítsem el a Kincseim...

1 megjegyzés:

admin írta...

Na ideértem végre...! :-)
Most akkor hogy is van ez? Bent van két lurkó?
De izgi!
Csak pihenj és ne agyalj (tudom, könnyű mondani...)!
Puszi!