2009. december 21., hétfő

2009. december 21.

A tegnappal kezdeném, hajnalban arra riadtam fel, hogy azt álmodtam vérzek, bizonyára azért, mert görcsöltem az éjszaka folyamán.
Ma megtörtént az 1. hcg vérvétel, de eredményt nem mondanak még ilyenkor, majd szerdán, a 2. vérvétel után, hisz addig bármi történhet. El kezdtem barnázni, és az embriológus-asszisztenssel rengeteget beszélgettünk. Kiváltó oka lehet:terhelés, erőlködés, stressz. Mint tudjuk, nálam ezekből nincs hiány. Hiszen stresszelek nem is keveset, sajnos erőlködnöm kell. Tudom, amelyik gyerkőc meg akar maradni, az a legnagyobb megterhelés ellenére is megmarad.
Pihenésre vagyok ítélve, de a gondolataim állandó mozgásban vannak. Egész nap sírtam, és hiába könyörögtem az eredményért, nem tudtam meg.
Hiába mondta, hogy szépen osztódtak a sejtek, azt sem zárta ki, hogy nem sikerült a megtapadás.
Bárcsak legalább az egyik megmaradna.
Tesztelni még mindig nem szeretnék, de már nem a félsz miatt, hiszen szerdán úgyis kiderül; hanem az ok igen egyszerű:FELADTAM!

Nincsenek megjegyzések: