2009. december 9., szerda

2009. december 09.

Csak pár sort fűznék a mai naphoz.
A petefészkeim még mindig fájnak, de már alább hagyott a hétfői fájdalom. Reggel vesefájdalomra keltem, ami nem csoda, hiszen sok fehérjét és sok folyadékot kell fogyasztani a túlstimuláció megelőzésére, és a tegnapi nap folyamán megittam 4.5 l-t! Napi szinten szerintem még soha nem fogyott el ennyi.
A fizikai fájdalmat csak túléli az ember, de a lelkire nincs stratégiám. Nem izgulok a holnaptól, sokkal inkább félek! Félek attól, hogy nem sikerül...
...tudom, pozitív hozzáállás, de ezt olyan könnyű mondani! Sokkal okosabb az ember, ha mást kell biztatni, vagy másnak kell tanácsot adni!
Erősítem magamban, hogy muszáj sikerülnie, mert gyermek nélkül nem tudom leélni az életem!...

1 megjegyzés:

admin írta...

Fel a fejjel, legalább holnapig ne izgulj és aludj nyugodtan!!!!