2009. december 28., hétfő

Érzelmek viharában...

A mai nap folyamán beszéltem a sorstárssal, aki elmondta, hogy 3 mm-es petezsákja van. Belegondoltam, hogy nekem 7 mm-es volt az 1. terhességemnél, és sajnos tovább nem jutottunk, de ő fog, legalábbis remélem!
Furcsa mozzanatok játszódnak le az emberben; sírva örültem a hírnek...már nem vagyok irigy azokra, akiknek sikerül az a gyönyörű érzés. Nem szégyellem bevallani, az voltam mindaddig, amíg el nem kezdtük a lombikot; hiszen nagyon fájt, hogy a környezetünkben sokan várnak babát, és mi még mindig nem.
Eljutottam erre a szintre is...
Nem volt könnyű, de szerintem senkinek nem az.
Nagyon sok minden átértékelődik az emberben, mint ahogyan bennünk/bennem is.
Ahogyan mondták-"ez egy türelemjáték".
Megkérdezte, hogy férjem hogy viseli ezt az állapotot. Rendes volt tőle.
Úgy érzem kudarcot vallottam ismét.
Már arra is gondoltam, hogy felkeresek egy kineziológust, hogy miért blokkolja a tudat alattim a babavállalást...csak erre tudok gondolni, hiszen más örömmel fog bele egy várandósságba, míg én tele vagyok feszültséggel, kételyekkel...
...miért nem akarok anya lenni? Ennyire önző lennék? Talán félek attól, hogy milyen anya lennék, hogy tölteném be ezt a szerepet.
Nem foghatom arra, hogy mennyi rosszat kaptam már az élettől...
...bár azzal nem értek egyet, hogy amibe az ember nem hal bele, az megerősíti.
Férjemnek sírva tettem fel ezt a kérdést, mire ő édesen csak annyit válaszolt:"Tökéletes anya lennél!"

1 megjegyzés:

admin írta...

Talán a munkád adhat okot a kételyeknek? Sok dolgot látsz-hallasz ott...
Szerintem nagyon nem kellene ekkora feszültséggel gondolni a gyermekvállalásra!
Nagyon klassz csaj vagy és jó anya lennél!!!
Annyi mindent nem tud az ember egy baba előtt, aztán pedig viszi magával az ár és egyszer csak észreveszed, hogy szinte ugyanúgy éled az életed, mint azelőtt (csak eggyel többen és boldogabban, viccesebben, és néha persze nehezebben).
De lehet, hogy az a sok kudarc blokkol, amin eddig átestetek...
Nem tudom, csak hangosan gondolkozom... :-o
Fogalmam sincs, mennyire hatásos a kineziológia, vagy hogy mi az, de ha az a helyzet, amit leírtál, akkor gyorsan oldani kell azt a feszültséget!!!
Nagyon nem hívtalak fel, szégyellem is magam érte, de hát ez a rohanás, pörgés és kialvatlanság teljesen elveszi az eszem...