2009. december 8., kedd

2009. december 07.-PUNCTIO

Elérkezett ez a nap is. Már korán fent voltam, nem tudtam aludni. 1/2 6-kor indultunk, és 7-kor már a Klinikán az ARO-n álltunk. Férjem rokonaival mentünk, mert szigorúan ki volt kötve, hogy kísérő nélkül nem maradhatok!
Kitöltöttünk 1 papírt, és vártunk a sorunkra. Krisztiék 9 helyett már 1/2 8-ra érkeztek.
8 előtt pár perccel a szülésznő a műtőbe kísért, ahol kaptam 1 kórházi hálóinget, sapkát, és lábzsákot. Az öltözködés után az asztalon találtam magam, ahol az anesthes-esek branüle-t szúrtak, és kaptam 1 adag Dormicum-ot. Beszélgettünk, aztán megérkezett a prof., kaptam még 1 Nubain-t, jó éjszakát kívánt az anesthes, és többre nem emlékszem...
-A punctio lényege jelen esetben: Az ultrahang-vezérelt tüszőleszívás során a hüvelybe vezetett ultrahangfejre erősített leszívó-egység segítségével a hátsó hüvelyboltozaton keresztül szúrják meg a tüszőket, majd a petesejtet tartalmazó tüszőfolyadékot leszívják.-
...Ébredés után jött a biológusnő és kérdezte, hogy mennyit mondjon. Mosolyogva közöltem, hogy sokat.:) Azt mondta:12 petesejtet sikerült nyerni.:) Ez jó arány, hiszen másnál volt már olyan, hogy csak 1 sikeredett.
Egyedül kellett felöltöznöm, és átkísértek a gyengélkedőbe, ahová férjem is bejöhetett, és mondta, hogy 30 perces beavatkozás volt.
Nagyon fájt a hasam, és hánytam is. Ettől tartottam, mert a korábbi altatások is így zajlottak.:(
1 másik kedves sorstárs is ránk nézett, és nagyon örült nekünk.
A szülésznő elég sokszor bejött érdeklődni az állapotunk felől, és folyton küldött volna mosdóba.
Ahogy helyrejött a gyomrom, úgy éreztem, hogy akár ki is ülhetünk a folyosóra, várni, hogy bekerülhessünk a prof-hoz.
12.30 körül bekerültünk, és ő is elmondta, hogy ez jó eredmény. Kaptam progesteron-készítményt/Crinone/, dokumentálásra szolgáló naplót.
Holnap délután kell telefonálnom az embriológiai laborba, ahol megmondják, hogy mennyi termékenyült meg, és a beültetés időpontját.
Nem vagyok telhetetlen, de bízom benne, hogy mind megtalálta a párját, és akkor kerülhetnének a fagyasztóba is:)

1 megjegyzés:

admin írta...

Hajrá kis lurkók, drukkolunk ezerrel!!!!
Aztán írj egy sort, hogy mit mondtak a laborban!!!!!
Puszi!